Historie
Thy Motor Sport Karting blev grundlagt i 1990, hvor bestyrelsen gik i gang med forberedelserne af et kæmpeprojekt, nemlig etablering af en international gokartbane i Thy.
I september 1993 påbegyndtes det store gravearbejde, og gennem en ihærdig indsats og frivillig hjælp af klubbens medlemmer, lokale entreprenører og vognmænd samt støtte fra erhvervslivet lykkedes det på kun 9 måneder at etablere Nordens længste gokartbane på 1.230 m ejet af Thy Motor Sport Karting.

Den 11. juni 1994 blev banen indviet og navngivet Thy Karting Center

Gokartsporten er en spændende og udviklende sport for alle aldre. Der er alle aspekter til stede. Man kan hygge sig i fællesskabet, og man kan konkurrere på topplan. Gokart er en bred sport og ikke kun for de, som ved noget om teknik og mekanik. Har du fået blod på tanden – så kig ud på banen og få en snak med os.

Historie

Den 11. juni 1994 blev banen indviet og navngivet Thy Karting Center